بدون تردید ورد پرس از محبوب ترین سیستم ها برای مدیریت محتوا است. که در سال های اخیر رشد و پیشرفت همه جانبه ای داشته است و هر سال نسبت به سال قبل آپدیت می شود. نتایج سئو حاکی از آن است که کلمه ی ورد پرس بیش از حدود 40 میلیون بار در ماه جست و جو شده است. در واقع حدود بیش از 25 درصد وب سایت های جهان با ورد پرس کار می کنند. بررسی ها نشان داده است که بیشتر هکر ها برای دسترسی به اطلاعات در سیستم ورد پرس از  حفره های امنیتی در قالب ها و افزونه ها یا نبود گواهی نامه های امنیتی مانند اس اس ال استفاده می کنند. به عبارتی 90 درصد هک های موفق سیستم ورد پرس از این طریق است. ما در این مطلب افزونه ای را معرفی می کنیم تا بتوانید چنین خلاهایی را پر کنید و از اطلاعات خود و کاربران وب سایت خود محافظت نمائید.

افزونه ی مخفی کردن ورد پرس  wp-hide یا  WP Hide & security Enhancer

افزونه ی WP Hide & security Enhancer  این امکان را برای مدیران سایت فراهم می کند که هویت  CMC خود را پنهان نمایند. این افزونه تمام اثر انگشت و رد پاهای ورد پرس مانند url  های موجود در سورس، پوسته ها، افزونه ها، فایل های اصلی افزونه ی ورد پرس، آدرس ورود  به سیستم و... را پنهان می کند. با این عمل هویت ورد پرسی سایت شما به صورت کامل مخفی می شود  و از سیستم خود در برابر حملات ربات های اتوماتیک که نقاط ضعف و باگ های شما را شناسایی می کنند محافظت می نمائید. اگر  فایل های خود را مخفی کنید دیگر کسی آنها را نبیند چه طور می تواند آنها را هک می کندو به عبارتی اگر کسی نتواند هویت اصلی یک نرم افزار را  بشناسد و جوانب مختلف آن را درک کند چه طور می تواند آن را هک کند.

 هکر ها برای دسترسی به اطلاعات شخصی یک سیستم از ربات ها و سیستم های اتوماتیک استفاده می کنند اما شما با فعال کردن این افزونه می توانید از عملکرد سیستم ها و  ربات های هوشمند جلوگیری کنید. زیرا افزونه ی مخفی کردن ورد پرس  wp-hide یا  WP Hide & security Enhancer  با مخفی کردن هویت  CMC مانع از شناسایی اطلاعات شما می شود.